دوشنبه ۰۷ اسفند ۰۲

جذاب ترين و خنده دارترين امكانات رفاهي بعضي از ايرلاين هاي جهان!

وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ ويزا و پيكاپ پاسپورت

جذاب ترين و خنده دارترين امكانات رفاهي بعضي از ايرلاين هاي جهان!

۱۲۱ بازديد

جذاب ترين و خنده دارترين امكانات رفاهي كه بعضي از ايرلاين هاي جهان به مسافرانشان عرضه مي كنند!
همه ما در طول پرواز، علي الخصوص در پروازهاي طولاني نياز به آسايش و تفريح داريم و همه ايرلاين هاي دنيا سعي مي كنند تا در حد توانشان اين امكان را برايمان فراهم بياورند تا اوقات خوبي را در طول مسير در هواپيما سپري كنيم. اما جالب است كه بدانيد يك سري از ايرلاين ها پاسخ عجيب تري به نيازهاي مسافرانشان داده اند و با قرار دادن يك سري امكانات رفاهي خنده دار در خبرهاي جهاني جنجال به پا كرده اند!

ايرلاين هاي جهان

برگزاري كنسرت در آسمان!
ساوت وست ايرلاينز يكي از بزرگترين شركت هاي هواپيمايي جهان است كه با برگزاري كنسرت در هواپيما همه را غافل گير كرده است. اين كنسرت ها با نام "لايو ات 35" شناخته مي شوند و نامگذاري آن به خاطر برگزاري كنسرت زنده در ارتفاع 35،000 فوتي زمين انجام شده است! جالب است كه بدانيد نام اين ايرلاين به خاطر ارائه دادن بهترين خدمات تفريحي در طول پرواز بر سر زبان ها افتاده است.

ايرلاين هاي جهان

سوئيت هاي حمام در هواپيما!
ايرلاين امارات با تعبيه سوئيت هاي به خصوصي براي حمام كردن مسافران در طول پرواز به يكي از عجيب ترين ايرلاين هاي دنيا تبديل شده است. هر كدام از مسافران حق دارند كه در مدت 5 دقيقه در اين سوئيت بزرگ حمام كنند! شايد زمان آن به نظرتان كم باشد، اما در همين زمان هم مسافران مي توانند يك دوش سريع بگيرند و قبل از رسيدن به مقصد خستگي را از تنشان بيرون كنند و اصلا يادشان برود كه درست وسط آسمان هستند!

ايرلاين هاي جهان

پرواز با تم هلو كيتي!
ايرلاين EVA با كمپاني هاي متعددي قرار دارد كه يكي از آن ها كمپاني هلوكيتي است! به همين خاطر است كه تعدادي از هواپيماهاي اين ايرلاين به كل با تم هلو كيتي تزئين شده اند و همه چيز از بالش گرفته تا حتي غذاهاي سرو شده در هواپيما با اين تم دخترانه تزئين شده اند. مطمئنا مسافران و مخصوصا كودكانشان از حضور در اين هواپيماهاي كارتوني شگفت زده مي شوند!

ايرلاين هاي جهان

اتاق تعويض لباس
هواپيمايي اير فرانس يكي از خاص ترين امكانات رفاهي را براي مسافرانش در نظر گرفته است و آن هم اتاق تعويض لباس است! شايد اين امكانات نقش بسيار حياتي براي مسافران علي الخصوص در سفرهاي كاريشان داشته باشد. چراكه مي توانند بعد از يك پرواز طولاني، به راحتي لباسشان را تعويض كنند و به محض رسيدن به مقصد با يك لباس رسمي و تر و تميز به جلسات كاريشان برسند. به هر حال اير فرانس فكر جالبي براي مسافران كرده است و مسافران زيادي از تعبيه اين اتاق در هواپيما اظهار رضايت كرده اند.

ايرلاين هاي جهان

گوشي تلفن براي تماس با مسافران ديگر هواپيما
هواپيمايي امارات با قرار دادن گوشي تلفن براي تماس هاي داخلي در هواپيما همه مسافران را حيرت زده كرده است! اين موبايل هاي نوكيا كمي قديمي هستند، اما در مدت پرواز كارتان را راه مي اندازد و بيشتر به درد كساني مي خورد كه كسي از اعضاي خانواده شان در يك رديف ديگر هواپيما نشسته است يا خيلي ساده مي خواهند با ديگر مسافران هواپيما در طول پرواز آشنا شوند!

ايرلاين هاي جهان

دمپايي روفرشي!
ژاپن هميشه به خاطر مهمان نوازي و استانداردهاي بالاي زندگي شهروندانش در جهان شهرت داشته است. يكي از جالب ترين خدمات هواپيمايي ژاپن ايرلاينز به مسافران قرار دادن دمپايي روفرشي است! مسافران مي توانند در هواپيما براي راحتي بيشتر كفششان را از پا در آورند و دمپايي روفرشي پايشان كنند! جالب است كه بدانيد مسافران مي توانند يك پكيج كامل امكانات رفاهي را از مهمانداران درخواست كنند كه درون آن يك چشم بند و ديگر وسايل اين چنيني براي خواب راحت در طول پرواز تعبيه شده است.

ايرلاين هاي جهان

پكيج كامل عطر و لوسيون
شركت سنگاپور ايرلاينز با ارائه دادن خدمات ويژه به مهمانانش به يكي از عجيب ترين ايرلاين هاي دنيا تبديل شده است. مسافران اين ايرلاين مي توانند درخواست اين پكيج كامل حاوي عطر، لوسيون و بالم لب را كنند تا با استفاده از آن ها در طول پرواز احساس آرامش كنند و ريلكس شوند! مشخص است كه ايرلاين سنگاپور دقيقا مي داند كه بايد چه خدماتي به مسافران ارائه كند تا اين مسافران مشتري ثابت هواپيماهاي اين ايرلاين شود!

ايرلاين هاي جهان

لباس راحتي براي خواب
ايرلاين كانتاس براي مسافران فرست كلاس هواپيماهايش خدمات ويژه اي در نظر گرفته است كه بر طبق آن به مسافرانش يك پكيج كامل از لباس راحتي نخي براي خواب و انواع كرم هاي پوستي را ارائه مي كند تا بتوانند خواب راحتي در طول پرواز داشته باشند. جالب است كه بدانيد صندلي هاي اين مسافران نيز به شكل تخت در مي آيند تا بتوانند با راحتي كامل به خواب ناز بروند!

ايرلاين هاي جهان

صندلي هاي تك نفره
ايرلاين ANA با ايجاد تغييرات اساسي در چيدمان صندلي هاي هواپيماهايش نظر مسافران را جلب كرده است. اين صندلي هاي تك نفره انواع امكانات رفاهي را در بر گرفته اند و از هر لحاظ مناسب هستند. علاوه بر اين صندلي هاي بي نظير و راحت، يك منوي غذايي بي نظير نيز در طول پرواز به مسافران عرضه مي شود كه توسط سرآشپزان بنام تهيه شده است و اين منو همان چيزي است كه هر مسافري با ديدن آن شگفت زده مي شود! البته اين خدمات جذاب براي مسافران بيزينسي هواپيماهاي اين ايرلاين در نظر گرفته شده است. اين ايرلاين تمام تلاشش را كرده است تا مسافرانش را لاي پر قو به مقصد برساند و تجربه كاربري فوق العاده ويژه اي برايشان رقم بزند.براي خريد بليط ارزان هواپيما و همچنين اطلاع از تورهاي خارجي با آژانس مسافرتي مهرپرواز تماس بگيريد.

ايرلاين هاي جهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.