دوشنبه ۰۷ اسفند ۰۲

تفريحات جذاب و به ياد ماندني باكو

وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ ويزا و پيكاپ پاسپورت

تفريحات جذاب و به ياد ماندني باكو

۱۳۱ بازديد

باكو پايتخت كشور آذربايجان با تاريخي غني و جاذبه هاي ديدني مختلف و نزديكي به ايران گردشگران زيادي را به سمت خود ميكشاند.از پاركها و تفريحات مفرح تا بناهاي تاريخي و غذاهاي خوشمزه بخشي از جذابيتهاي باكو مي باشند.همراه با آژانس مسافرتي مهرپرواز با چند تفريح آن آشنا شويد.

گشت و گذار در پارك ملي قبوستان باكو

در فاصله 64 كيلومتري پايتخت آذربايجان و در قسمت جنوب غرب باكو پارك ملي تاريخي به نام قبوستان وجود دارد كه در آن چيزهاي ديدني زيادي را مي توانيد كشف كنيد.از آثار تاريخي ديدن كنيد، گل فشانهاي جالب را نزديك مشاهده كنيد، سنگ نگاره هاي تاريخي را كشف كنيد و يا در محيط پارك قدم بزنيد و از فضاي اطراف لذت ببريد. در اين پارك آثار ارزشمندي وجود دارد مانند تعدادي سنگ نگاره كه در ليست يونسكو نيز به ثبت رسيده اند.

بيش از 6000 سنگ تراشي و نقاشي در اين محل به كشف رسيده كه برخي از آنها قدمتشان به 40 هزار سال قبل مي رسد. به عبارتي ديگر با رفتن به اين پارك ديدني با يك تير دو نشان ميزنيد هم از فضاي زيباي پارك قبوستان لذت مي بريد و هم آثار پرقدمت با ارزش و تاريخي را د تور باكو خرداد 98 مشاهده ميكنيد.

پارك ملي قبوستان آذربايجان،مهرپرواز

خريد و پياده روي در خيابان نظامي باكو

 خيابان نظامي كه به ياد شاعر پرآوازه نظامي گنجوي ناميده شده در منطقه تارگووي واقع شده است و جز خيابانهاي مهم و اصلي باكو به شمار مي رود.اين خيابان پر است از مراكز خريد،فروشگاه ها و مغازه هاي مختلف كه ميتوانيد در آنها حسابي بگرديد و خريد كنيد.رستورانهاي و كافه هاي اين خيابان پذيراي گردشگران تور باكو بهار 98 هستند.خيابان نظامي باكو براي تماشاي شهر و پياده روي نيز محل مناسبي است و حتي ميتوانيد از جاهايي كه به نظرتان جذاب است عكاسي كنيد.

خيابان نظامي باكو،مهرپرواز

روزي شاد و مهيج در پارك آبي باكو

باكو نيز مانند ساير كشورهاي جهان داراي پارك آبي با امكانات و وسايل تفريحي آبي است. علاقمندان به داشتن يك روز شاد و مفرح ميتوانند پارك آبي دالغا بيچ كه بزرگترين پارك آبي آذربايجان است را براي شنا و تفريحات آبي انتخاب كنند.اين پارك آبي در مركز باكو  و در كنار ساحل و در محلي به مساحت 12 هزار متر مربع قرار دارد. 

 در اين پارك آبي براي بزرگسالان و بچه ها استخرهاي جداگانه وجود دارد ،سرسره آبي، استخرهاي موج دار، جت اسكي بخشي ديگر از امكانات پارك آبي دالغا بيچ است. مي توانيد از امكانات رفاهي اين پارك در تور ارزان باكو استفاده كنيد، آفتاب بگيريد،شنا كنيد و لحظات به ياد ماندني براي خود به ثبت برسانيد.( با خواندن مجله گردشگري مهرپرواز ديگر پاركهاي آبي دنيا را بشناسيد)

پارك آبي دالغا بيچ باكو،مهرپرواز

ونيز كوچك باكو

 ونيز كوچك باكو در سال ۱۹۶۰ راه اندازي شده و به مرور تا 2012 گسترش پيدا كرد. اين محل ديدني در نزديكي موزه فرش قرار دارد و يكي از جاهاي جذاب و منحصر به فرد باكو به شمار مي رود.  در محوطه اين محل كانال هاي آبي مصنوعي وجود دارد كه تا حدي صحنه اي از ونيز ايتاليا را ايجاد ميكند. در اين منطقه مي توانيد قايق سواري كنيد و حس لذت بخش و متفاوتي را تجربه كنيد. 

علاوه بر زيباييها و قايق سوار در ونيز كوچك باكو، دو رستوران نيز در اين محل وجود دارد كه غذاهاي غربي و شرقي را سرو ميكنند كه مي توانيد علاوه بر تفريح غذاي مورد علاقه خود را نيز در اين محل امتحان كنيد.

ونيز كوچك باكو،مهرپرواز

باشگاه ساحلي آمبوران Amburan باكو

اين محل همه چيز را براي داشتن يك روز عالي محيا مي كند. اين باشگاه ورزشي محل خوبي براي استراحت است و داراي محلي تميز و امكانات رفاهي زيادي مي باشد. انواع غذاهاي بين المللي و محلي را در رستوران اين باشگاه مي توانيد ميل كنيد همچنين كافه بيانكو و بار و گريل ليمو بهترين جا براي صرف نوشيدني و يك  خوردن اسنك خوشمزه است.

اين ساحل در 44 كيلومتري باكو قرار دارد و با تاكسي مي توانيد به راحتي به اين باشگاه دسترسي پيدا كنيد. براي استراحت و آفتاب گرفتن نيز مي توانيد از  صندلي‌ها و تخت‌هاي ساحلي در زير چتر استفاده كنيد كه بايد هزينه آن را جداگانه پرداخت كنيد.( براي اطلاع از قيمت بليط هواپيما با مهرپرواز همراه باشيد.)

باشگاه ساحلي آمبوران باكو،مهرپرواز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.