دوشنبه ۰۷ اسفند ۰۲

جذاب ترين تفريحات آبي كيش

وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ ويزا و پيكاپ پاسپورت

جذاب ترين تفريحات آبي كيش

۱۲۴ بازديد

جذاب ترين تفريحات آبي كيش 

 جزيره كيش از جمله مقاصد پرطرفدار در كشورمان است؛ مرواريدي در ميان خليج هميشه فارس كه شما را به دنيايي پر از فرصت هاي خوشگذراني دعوت مي كند. اين جزيره آرام بهترين مقصد براي كساني ست كه مي خواهند با يك تير چند نشان بزنند و چند روزي را به دور از هياهو و روزمرگي ها به آرامش برسند. در كيش مي توانيد در سواحل آرام از تابش آفتاب و قدم زدن بر روي شن هاي نرم و گرم لذت ببريد و به تماشاي آبي بيكران خليج فارس بنشينيد. 

اگر اهل خريد باشيد مي توانيد از ميان چندين مركز خريد بزرگ و مدرن اين جزيره يكي را برگزينيد، قدم به درون آن بگذاريد و كالاهاي رنگارنگي را در كيفيت و قيمت هاي متنوع بخريد. جاذبه هايي مانند كشتي يونايي و شهر زيرزميني كاريز نيز از ديگر گزينه هاي تان هستند كه مي توانيد با بازديد از آنها گشتي كوتاه در تاريخ داشته باشيد.

هر كدام از گزينه هايي كه گفتيم، جذابيت خود را دارند؛ اما هنوز هم فرصت هايي ناب براي خوشگذراني دركيش داريد. هيجان انگيزترين و بهترين بخش سفر شما به اين مرواريد خليج فارس، تفريحات آبي آن هستند؛ اگر هوس كرده ايد كه به دنياي آبزيان خليج فارس قدم بگذاريد يا گشتي سرشار از آدرنالين بر اين پهنه آبي داشته باشيد، كيش گزينه جذابي براي شما خواهد بود.

بازي هاي هيجاني كيش

نكات مهم تفريحات آب كيش 

  • كلوپ هاي دريايي متفاوتي در كيش خدمات مربوط به تفريحات آبي را ارايه مي دهند. هزينه هايي كه در اين مطلب آورده ايم كاملا تخميني هستنند و ممكن است كيفيت و قيمت كلوپ هاي مختلف با هم متفاوت باشد.

  • در ايام اوج سفر ممكن است اين قيمت ها افزايش چشمگيري داشته باشند و در ايام كم شدن سفرها به كيش كاهش پيدا كنند.

  • براي كاهش هزينه ها مي توانيد از بن هاي تخفيف هتل ها و آژانس هاي خدمات مسافرتي استفاده كنيد و حتا تا 70 درصد تخفيف بگيريد.

  • براي تهيه بليت اين تفريحات مي توانيد به كلوپ هاي دريايي جزيره مراجعه و يا از طريق هتل ها و آژانس هاي مسافرتي يا نمايندگي هاي فروش اقدام كنيد.

  • ساعات كار كلوپ هاي دريايي معمولا 10:00 تا 17:00 است؛ اما اين زمان بسته به شرايط ممكن است تغيير كند و افزايش يا كاهش يابد.

  • شرايط آب و هوايي تاثير مسقيمي بر ارايه يا عدم ارايه خدمات تفريحي توسط كلوپ ها دارد و آنها مي توانند جهت حفظ امنيت مسافران از ارايه خدمات امتناع كنند.

  • پيشنهاد ما به شما اين است كه يك تا يك و نيم روز را براي تفريحات آبي خود در نظر بگيريد.

  • به همراه تفريحات آبي سرويس عكسبرداري نيز ارايه مي شود كه با پرداخت هزينه اي برابر 30 تا 50 هزارتومان لحظات خوش تان را ثبت مي كنند. 

  • تفريحات آبي معمولا با لباس هاي مخصوص ارايه مي شوند تا از خيس شدن لباس تان جلوگيري شود. استفاده از جليقه نجات به هنگام استفاده از تفريحات آبي ضروري است.

غواصي

چه چيزي بهتر از آنكه بتوانيد به اعماق آب هاي خليج فارس برويد و در كنار ماهي هاي رنگارنگ و آبزيان ديگر به گشت و گذار بپردازيد؟ اگر به دنبال چنين فرصتي هستيد حتما به كيش سر بزنيد. پوشش مرجاني جزيره در سواحل شرقي آن از جمله جذابيت هاي كيش هستند كه وسوسه غواصي را به جان افراد مي اندازند.

براي غواصي نيازي نيست شنا بلد باشيد.در صورت ابتلا به بيماري قلبي، فشار خون و آسيب هاي ستون فقرات حتما مسوول مربوط را آگاه سازيد.بايد به دقت به آموزش هاي مربي غواصي توجه و آنها را در زمان معين رعايت كنيد تا امنيت بيشتري داشته باشيد.تمامي تجهيزات غواصي در كلوپ هاي دريايي به شما ارايه مي شود.ارايه خدمات غواصي تفريحي براي خانم ها و آقايان به صورت جداگانه صورت مي گيرد.

هزينه غواصي: بسته به زمان سفر متفاوت است 

 مدت زمان: 40 دقيقه آموزش، 20 دقيقه در آب

غواصي در كيش

جت اسكي

اگر به دنبال گشت و گذار در آب با سرعت و هيجان بالا هستيد حتما جت اسكي را در فهرست تفريحات خود در كيش قرار دهيد. اين وسيله لحظات هيجان انگيزي را براي شما خلق مي كند و ظرفيت آن نهايتا دو نفر است.

هزينه: بسته به زمان سفر متفاوت است .

مدت زمان: 15 دقيقه

شرايط و قوانين استفاده از جت اسكي 

افراد سنگين وزن بايستي به تنهايي از جت اسكي استفاده كنند. البته با كرايه جت اسكي با موتور قوي تر امكان استفاده دو نفره نيز وجود دارد.بايد به دقت به آموزش هاي مربي كلوپ دريايي توجه و آنها را در زمان استفاده رعايت كنيد تا امنيت بيشتري داشته باشيد.

جت اسكي را فقط در محدوده و سرعت هاي مشخص شده توسط كلوپ هدايت كنيد و به محدوده ديگر كلوپ ها و شناورها وارد نشويد.انجام هر گونه مانور آكروباتيك و خطرناك از جمله دور درجا زدن ممنوع است.رعايت فاصله 100 متري با هرگونه شناور و اسكله و مانع، در جهت جلوگيري از بروز حادثه و برخورد الزامي است.در هنگام دور و نزديك شدن به ساحل و در زمان دور زدن از سرعت خود بكاهيد. دور زدن با سرعت زياد باعث از دست رفتن تعادل سرنشينِ همراه و واژگوني دستگاه مي شود.

در هنگام چپ و واژگون شدن جت اسكي دست خود را از دسته فرمان جدا كنيد و اجازه دهيد تا جت اسكي به صورت خودكار به حالت اوليه بازگردد. در صورت رها نكردن دسته فرمان جت اسكي، آب به داخل موتور جت اسكي وارد مي شود.

در صورت مشاهده ناگهاني هرگونه شناور يا مانع، دست خود از روي گاز برداريد و فرمان جت اسكي را كاملا به يك سمت بچرخانيد. در اين شرايط بايد توجه داشته باشيد كه گاز را با ترمز اشتباه نگيريد. در اين صورت جت خود را با تمام قدرت به شناور مقابل خود مي كوبيد و باعث بروز حادثه بسيار ناگوار مي شويد.استفاده از جليقه نجات و كلاه ايمني در هنگام استفاده از جت اسكي الزامي است.

جت اسكي در كيش

اسكي روي آب

اسكي روي آب نوعي ورزش و تفريح آبي است. افراد اسكي مخصوص به پا مي كنند و با سرعتي در حدود 30 كيلومتر بر ساعت روي آب كشيده مي شوند. نخستين سايت اسكي روي آب خاورميانه در جزيره كيش قرار دارد و اين تفريح را به دو صورت مي توانيد تجربه كنيد:

اسكي روي آب با قايق

معمول ترين اسكي روي آب، اتصال اسكي به قايق موتوري و كشيده شدن به وسيله نيروي آن است. 

كِيبل اسكي

در اين روش شخص اسكي كننده با قايق هاي موتوري كشيده نمي شود. در اين روش افراد كابلي را در دست مي گيرند كه به نوك برج دريايي متصل است و با حركتِ قلابِ متصل به كابل بين دو برج، به حركت در مي آيند. از پاراگلايدر نيز براي اين نوع اسكي روي آب استفاده مي كنند. كيبل اسكي كيش داراي طول 860 متر و عرض 160 متر و پنج برج است و لقب بزرگترين كيبل اسكي جهان را يدك مي كشد. اين مجموعه امكان سرويس دهي به 12 نفر به صورت همزمان و با سرعت 28 تا 62 كيلومتر در ساعت را دارد. اين مركز تفريحي در كنار اسكله تفريحي بزرگ كيش و پلاژ آقايان واقع شده است.

هزينه: بسته به زمان آن متفاوت است . 

مدت زمان: 60 دقيقه

اسكي روي آب كيش

نخستين پارك آبي روباز ايران

اگر از طرفداران پارك هاي آبي هستيد و دوست داريد متفاوت ترين آنها را در ايران تجربه كنيد، سري به تم پارك آبي اوشن بزنيد و به لذت سقوط از برج ها و سرسره ها دست يابيد. اين پارك آبي نخستين پارك آبي روباز ايران است و لحظات متفاوتي را براي تان خلق مي كند. 

هزينه: بسته به زمان آن متفاوت است .

ساعات استفاده: آقايان، روزهاي زوج 10:00 تا 16:00 و جمعه ها 9:00 تا 16:00

                بانوان، روزهاي فرد 10:00 تا 16:00 و پنج شنبه ها 09:00 تا 16

اوشن پارك آبي كيش

چتر پاراسل

براي تجربه توامان آرامش و هيجان، تفريحي به نام چترپاراسل را انتخاب كنيد. چتر پاراسل نوعي چتربازي بر فراز درياست. در اين تفريح شما سوار بر چتري مي شويد كه به يك قايق متصل شده است. اين قايق شما را با سرعت مي كشد تا ارتفاع بگيريد. شما در آسمان قرار مي گيريد و اوج هيجان و آرامش را بر فراز آب هاي نيلگون خليج فارس تجربه مي كنيد. البته همه چيز به اين يكنواختي هم نيست؛ اگر از مسوولان اين وسيله بخواهيد شما را پايين نيز مي آورند تا قسمت هايي از بدن تان در آب فرو رود و لذت متفاوتي را تجربه كنيد.

هزينه: بسته به زمان آن متفاوت است .

مدت زمان: 30 دقيقه گشت دريايي و 6 تا 8 دقيقه بر فراز آب

پاراسل در كيش

شاتل

شاتل يك تفريح مهيج آبي است كه طرفداران بسياري دارد. اين وسيله يك تيوب است كه آن را با بندهاي مخصوص به قايق مي بندند. يك يا چند نفر روي اين تيوپ مي نشينند و روي آب كشيده مي‌شود. سرعت بالاي قايق باعث تكان شاتل مي شود و هيجان اين تفريح را افزايش مي دهد. اگر بخواهيد مي توانيد درخواست كنيد كه حين شاتل سواري شما را به درون آب پرتاب كنند.

 هزينه: بسته به زمن آن متفاوت است. 

 مدت زمان: 15 تا 20 دقيقه

شاتل در كيش

بنانا در كيش

بنانا شباهت زيادي به شاتل دارد؛ اما تيوپ آن شبيه موز است و به همين دليل به اين نام خوانده مي شود. سوار بر اين تيوپ مي شويد و قايق تندرو شما را مي‌كشد. بالا و پايين رفتن روي دريا هيجان خاصي را براي تان به ارمغان مي آورد. براي استفاده از اين وسيله بايد حداقل 4 نفر باشيد.

هزينه: بسته به زمان سفر متفاوت است .

 مدت زمان: 15 تا 20 دقيقه

بنانا در كيش

فلاي بورد

فلاي بورد نوعي وسيله ورزشي-تفريحيِ آبي است كه به افراد اجازه مي دهد در بالاي سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه به پرواز در آيند. اين وسيله با شيلنگ 18 متري به جت اسكي متصل مي شود تا اين وسيله نيروي محركه لازم را به نازل هايي منتقل كند كه در زير تخته فلاي بورد قرار گرفته اند. كاربر مي تواند اين نيروي جلوبرنده را براي خلق مانورهاي متفاوت تحت كنترل در آورد.

هزينه: بسته به زمان آن متفاوت است .  

 مدت زمان: 15 تا 20 دقيقه

فلاي برد در كيش

 كايت بردينگ

كايت‌ بردينگ (Kiteboarding) از تلفيق اسكي روي آب و پاراگلادينگ شكل گرفته است. در اين ورزش از نيروي كشش كايت براي اسكي روي سطح آب بهره مي برند. معمولا امكانات اين تفريح را به كساني ارايه مي دهند كه آمادگي جسماني كافي دارند و قبلا تجربه اين فعاليت و مشابه آن را داشته اند.

كايت بردينگ كيش

 اسكوتر غواصي

اسكوتر غواصي، نوعي غواصي است كه به وسيله دستگاهي مخصوص به نام اسكوتر زيرآبي انجام مي شود. مي توانيد سوار اين وسيله شويد و به دل آب بزنيد و از تماشاي دنياي زير آب لذت ببريد.

 حداقل سن ۱۲ سال يا حداقل قد ۱۵۰ سانتيمتر بدون نياز به مهارت شنا و غواصي 

هزينه: بسته به زمان سفر متفاوت است .   

مدت زمان: 15 تا 20 دقيقه

اسكوتر غواصي كيش
بيگ بال

اگر به دنبال يك تفريح بامزه و هيجان انگيز و البته متفاوت هستيد به شما بيگ بال را پيشنهاد مي كنيم. در اين تفريح شما را به درون توپي بزرگ مي فرستند و در آب رها مي كنند. حالا حسابي تكان بخوريد و باعث قِل خوردن اين توپ شويد و خاطره اي شيرين بيافرينيد. براي لذت بردن از اين تفريح به ساحل مرجان برويد و در بازه زماني صبح تا ساعات پاياني شب از آن استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه به هنگام گرمي هوا به ويژه ساعات مياني روز اين تفريح به كسي ارايه نمي شود.

هزينه: بسته به زمان و نوع وسيله متفاوت است .

مدت زمان: 10 دقيقه تا 1 ساعت و 45 دقيقه

بيگ بال در كيش

بادي مارينا

بادي مارينا يكي از محبوب ترين تفريحات آبي در دنيا محسوب مي شود و براي اولين بار در ايران در كيش مي توانيد آن را تجربه كنيد. وسايل تفريحي بادي بر روي سطح آب قرار مي گيرند و شما مي توانيد بر روي آنها قدم بزنيد، بالا و پايين بپريد و حسابي لذت ببريد. سوار شدن بر روي سرسره هاي آبي و شيرجه به درون آب نيز از ديگر فرصت هايي است كه در بادي مارينا نصيب تان مي شود. اين در حالي است كه در همين حين ماهي هاي كوچك و رنگارنگ سواحل جزيره از كنارتان عبور مي كنند. 

هزينه: بسته به زمان آن متفاوت است .

مدت زمان: 1 ساعت

بادي مارينا كيش

جاذبه هاي گردشگري كيش بسيار زياد هستند كه برخي از آن ها بيش از ديگر جاذبه ها براي گردشگران جذابيت هاي ويژه و محبوبي دارد و ورزش هاي آبي نيز جز محبوب ترين تفريحات به شمار مي روند . بسياري از آژآنس آفر هاي ويژه اي  تور هاي كيش براي ورزش هاي آبي كيش ارن كه به مسافران ارائه ميدهند . مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات مسافرتي و گردشگري در خدمت شما مهمانان عزيز مي باشد .

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.