دوشنبه ۰۷ اسفند ۰۲

جذاب ترين تفريحات در شب هاي كيش

وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ ويزا و پيكاپ پاسپورت

جذاب ترين تفريحات در شب هاي كيش

۱۱۴ بازديد

جذاب ترين تفريحات در شب هاي كيش

شب هاي كيش وقتي خورشيد طلايي در افق فيروز ه ايي جزيره غروب ميكنه و شب سفره دلش رو پيش نگين خليج فارس پهن ميكنه جنب و جوش هاي شبانه هم شروع ميشه!
يك روز داغ در جزيره كه با شنا در سواحل زيبا، برنزه شدن زير ‌ آفتاب، هيجان تفريحات آبي و خريد از بازارها همراه بوده گذشته و حالا شب‌هاي پر جنب و جوش از راه رسيدن!

شبهايي كه عده اي به كنسرتها و جنگهاي شبانه ميرن، عده ايي هم رستورانهاي با موسيقي زنده رو ترجيح ميدن عده ايي هم كه به جستجوي آرامش و خلوت كردن در گوشه ايي هستند به تماشاي چشم انداز ساحل و چراغ‌هاي سوسو زن آن از روي اسكله مي نشينند و به صداي امواج و آواي مرغان دريايي و بعضاً صداي گيتاري كه از گوشه و كنار مياد گوش مي سپارن!

جاذبه هاي ديدني كيش در شب

كشتي يوناني در غروب

كشتي مخروبه ي يوناني يكي از جاهاي ديدني كيش است كه در هنگام غروب مي‌توان صحنه هاي زيبايي را در آنجا مشاهده كرد و منظره اي مناسب براي عكاسي و جمع آوري خاطرات زيباست.

ديدني هاي كيش در شب

قدم زدن كنار ساحل خليج فارس

شب هنگام ساحل خليج فارس در جزيره كيش، محلي ساكت و آرامش بخش است كه با صداي دلنشين امواج خليج و برخورد آن ها به صخره هاي مرجاني و اسكله‌ها مزين شده است؛ تماشاي ستاره هاي پراكنده و نوراني در آسمان شب و نظاره كردن جزيره هنگام، يكي ديگر از تفريحات گردشگران در شب است.

كيش در شب

بويينگ مريم، از جاهاي ديدني كيش در شب

يك از كشتي هايي كه در اسكله ي تفريحي كيش قرار دارد، بوئينگ مريم است كه از ديدني هاي كيش است. در هنگام شب، اين كشتي نوراني و مجلل مسافران خود را سوار كرده و با اجراهاي زنده، شبي زيبا و خاطره انگيز را برايشان به ارمغان مي‌آورد.

شب هاي ديدني كيش

جُنگ هاي شبانه در كيش

جنگ هاي شبانه تقريبا هرشب در كيش در حال اجراست، اين جنگ هاي شادي آور مكاني مناسب براي طرفداران شلوغي است كه ميتوانند شب خود را درآن سپري كنند.

ديدني هاي جذاب كيش

رستوران هاي كيش در شب

رستوران‌هاي زيادي در كيش وجود دارد اما برخي از آنها در شب پخش زنده ي موسيقي و برنامه هاي سرگرم كننده اي را براي مخاطبان و مشتريان خود تدارك ديده اند كه موجب شده است تا از مكان هاي ديدني كيش به حساب بيايند.

ديدني هاي جذاب كيش

گشت دور جزيره

گشت شهري دور جزيره از ساعت ۳ بعد از ظهر شروع مي شود و موقع غروب خورشيد در يك مكان زيبا ختم مي شود. ماشين هاي گشت شهري تقريبا ساعت ۳ بعداز ظهر در مقابل هتل اقامت گرشگران مي ايستند و آن ها را سوار مي كنند و يك گشت داخل جزيره مي زنيد و شهر زيرزميني كاريز، درخت سبز و شهر باستاني حريره را هم مي بنيد و هنگام غروب خورشيد به كشتي يوناني مي رسند كه به جرات مي تواند گفت اين يكي از زيباترين مناظري است كه هنگام غروب مي توان در جزيره كيش تماشا كرد و بعد هم در انتهاي گشت شهري به مركز خريد پديده مي روند. اين برنامه از ظهر شروع مي شود و تا ساعت ۷ بعد از ظهر طول مي كشد، قسمت هيجان انگيز اين گردش را مي توان در شب و در كنار كشتي يوناني تجربه كرد.

شب گردي هاي كيش


كيش يكي از توريستي ترين جزاير ايران است كه نه تنها در روشنايي روز جاذبه هاي گردشگري فراواني دارد، بلكه ديدني هاي كيش در شب نيز مناظر خيره كننده و تجربه اي بكر را به همراه دارد كه فكر خواب را از ذهن گردشگران به كلي پاك مي‌كند.هواي جزيره در اغلب ماه هاي سال گرم و شرجي است، با اين حال شب هاي نيمه خنك و خنكي دارد كه باعث مي‌شود بازديد از جاهاي ديدني كيش در شب لذت بخش تر گردد.

مهرپرواز با ارائه بهترين خدمات گردشگري و تور هاي داخلي و خارجي  در خدمت شما مسافران گرامي مي باشد .

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.