دوشنبه ۰۷ اسفند ۰۲

تفريحات هيجان انگيز دبي بعد از غروب خورشيد

وبلاگ آژانس مسافرتي مهر پرواز |مجري مستقيم تور خارجي و داخلي، رزرو آنلاين بليط هواپيما، خدمات اخذ ويزا و پيكاپ پاسپورت

تفريحات هيجان انگيز دبي بعد از غروب خورشيد

۱۳۰ بازديد

تفريحات جذاب دبي بعد از غروب خورشيد
در دبي هيچ وقت بعد از تاريكي شب و غروب كردن خورشيد، تفريحات پايان پيدا نمي كند. همه تفريحات در دبي 24 ساعته هستند. از باشگاه هاي ورزشي گرفته تا باغ هاي زيباي دبي، تورهاي فرهنگي، سافاري ها در بيابان و حتي مراكز اسپاي دبي، همه امكانات تفريحي در دبي در تمامي ساعات شبانه روز قابل استفاده هستند. به هر حال دبي شهري است كه هيچ وقت و در هيچ ساعتي از شبانه روز خاموش و سوت و كور نمي شود و هميشه در آن اسباب تفريح به راه است و همين مسئله يكي از جذابيت هاي شهر دبي است.در ادامه جذاب ترين تفريحات دبي بعد از تاريكي شب را به شما معرفي مي كنيم.

تفريحات جذاب دبي بعد از غروب خورشيد

يك بازي جانانه را در زمين دارك گلف دبي تجربه كنيد
دارك گلف دبي يك زمين ميني گلف سرپوشيده است كه در همه ابعادش نورپردازي هاي هيجان انگيزي انجام شده است. البته اين زمين گلف در همه ساعات شبانه روز حتي در طول روز نيز فضاي تاريكي دارد. اين زمين گلف با نورپردازي ها و نقاشي هاي نئوني زيبايش هميشه براي توريستان جذاب بوده است. به همين دليل به شما توصيه مي كنيم كه حتما بازي در دارك گلف دبي را تجربه كنيد.
به يك تور رستوران گردي در دبي بپيونديد
يكي از بهترين راه ها براي گشت و گذار در دبي بعد از تاريكي شب اين است كه با يك تور رستوران گردي همراه شويد. كمپاني فرايينگ پن ادونچرز (Frying Pan Adventures) انواع تورهاي رستوران گردي را در دبي در اطراف نهر دبي برگزار مي كند. اما از بين همه تورهاي آن تور 4 ساعته غذاي خاورميانه اي جذاب ترين تور رستوران گردي دبي است كه هر شب از ساعت 6:30 بعد از ظهر تا 10:30 شب با هزينه 395 درهم برگزار مي شود و با همراهي با آن مي توانيد در خيابان هاي مخفي خيابان هاي ديرا در تاريكي شب قدم بزنيد و غذاهاي كمتر شناخته شده دبي نظير غذاهاي فلسطيني، لبناني، مصري و ايراني را ميل كنيد.

تور رستوران گردي در دبي

غواصي در تاريكي را ياد بگيريد
در مركز غواصي البوم در دبي مي توانيد غواصي را در شب تجربه كنيد و با يك مربي اختصاصي در طول سه شب اين ورزش مهيج را در تاريكي مطلق ياد بگيريد. در طي اين آموزش هاي در ساحل جوميرا يا ساحل شرقي دبي ياد ميگيريد كه چگونه در زير آفتاب نور را كنترل كنيد، چگونه به آب وارد شويد، چگونه از آن خارج شويد و چگونه در تاريكي مسير خود را پيدا كنيد. تجربه غواصي در شب بسيار منحصر به فرد و جذاب است، چراكه رفتار حيوانات در طول شب به كل تغيير مي كند و ديدن آن ها در آن زمان تجربه ايست كه نصيب هر كسي نمي شود.

غواصي در تاريكي

به پارك يخي دبي برويد
پارك يخي دبي يكي از جالب ترين جاذبه هاي گردشگري دبي است. اين پارك جذاب با تم زمستاني در سال 2018 در دبي تاسيس شده است و يك عالمه مجسمه يخي مثل برج خليفه، برج العرب، مسجد جامع شيخ زايد و يكي دو تا شتر يخي در آن ساخته شده است. دماي اين پارك 8- درجه سانتيگراد است! اما نگران نباشيد! در اين پارك به شما يك سري كت و ژاكت مي دهند تا سرما نخوريد و از سرماي زياد آن اذيت نشويد! به شما قول مي دهيم كه گشت و گذار در اين پارك يخي بعد از گرماي زياد شهر دبي برايتان جذاب باشد و حسابي خنكتان كند!

پارك يخي دبي

يك شام خوشمزه را در كوير دبي ميل كنيد
در سراسر سال يك سري برنامه هاي تفريحي شاد و مهيج در كوير دبي برگزار مي شود كه به راحتي مي توانيد در يكي از آن ها شركت كنيد. اين برنامه هاي مفرح شامل ترانسفر با ماشين سافاري به كوير دبي، شترسواري روي شن ها و خوردن يك شام سنتي عربي زير چادرهاي محلي عربي مي شود. مطمئنا خوردن شام در فضاي سنتي در كوير دبي، آن هم زير آسمان پرستاره دبي و به دور از شلوغي شهر، تجربه جذابي است كه هر توريستي بايد يك بار تجربه اش كند.

كوير دبي

در زير نور مهتاب در برج العرب شنا كنيد
هتل 7 ستاره برج العرب، يك سري برنامه شنا براي توريستان تدارك ديده مي شود كه يك برنامه كاملا لاكچري است.در صورت رزرو اين برنامه مي توانيد در استخر برج العرب با 155 ارتفاع شنا كنيد، يك ماساژ 55 دقيقه اي بگيريد و در استخري با گلبرگ هاي رز ريلكس كنيد. در پايان نيز يك لباس عربي به شما هديه مي دهند تا هر بار با ديدن آن ياد تفريح لاكچريتان در يكي از مشهوترين هتل هاي دبي بيفتيد. لازم به ذكر است كه هزينه چنين تجربه لوكس و متفاوتي 7000 درهم است.

برج العرب

كروز سواري را در طول شب تجربه كنيد
كشتي باتوكس دبي يك كشتي كروز شيشه اي است كه تورهاي شبانه جذابي در آن برگزار مي شود. اين كشتي كروز هر روز در ساعت 7:45 دقيقه بعد از ظهر حركت مي كنند و بعد از يك گردش جذاب، يك شام اعياني و خوشمزه در آن براي مهمانان سرو مي شود. با اين كشتي كروز مي توانيد چشم انداز جالبي را از بخش قديمي دبي در طول شب تماشا كنيد و نورپردازي هاي زيباي آن را در طول شب به زيباترين شكل ممكن ببينيد.همچنين مي توانيد به روي بام كشتي كروز برويد و در آرامش كامل ساعتي را با چشم انداز بي بديل آن سپري كنيد. برنامه اين كشتي در ساعت 10:30 پايان پيدا مي كند و هزينه همراهي با آن 295 درهم است.
در زير قرص كامل ماه يوگا كنيد
هيچ تفريحي به آرامشب خشي و جذابيت يوگا در زير نور ماه نيست! كلاس هاي فيرمونت د پالم (Fairmont The Palm) يكي از جذاب ترين كلاس هاي يوگا است كه در هر ماه يك روز برگزار مي شود. در اين كلاس مي توانيد يك ساعت يوگا و 30 دقيقه مديتيشن كنيد و روي شن هاي سفيد ساحلي، آرامش بي نهايتي را تجربه كنيد. اين برنامه 90 دقيقه اي يكي از جذاب ترين تفريحاتي است كه مي توانيد بعد از تاريك شدن هوا در دبي داشته باشيد. البته اگر شانس اين را داشته باشيد كه در زمان كامل شدن ماه در تور ارزان دبي اقامت داشته باشيد و زمان برگزاري آن با روزهاي اقامتتان در دبي هماهنگ شود. اين مركز يوگاه در پالم جوميرا دبي قرار دارد و هزينه شركت در آن به ازاي هر نفر 85 درهم و به ازاي دو نفر 150 درهم است.

در زير قرص كامل ماه يوگا كنيد

ورزش شبانه را تجربه كنيد
آيا شما هم از آن دسته از افرادي هستيد كه در طول سفر تا دم دم هاي صبح خوابتان نمي برد و يا هوس ورزش كردن در نيمه شب به سرتان مي زند؟بايد به شما بگوييم كه باشگاه ورزشي جيمنيشن (Gymnation) در دبي در 24 ساعت شبانه روز باز است و شما در هر ساعتي كه اراده كنيد، مي توانيد در آن ورزش كنيد. لازم به ذكر است كه حق عضويت اين باشگاه ورزشي از 199 درهم شروع مي شود و با پرداخت اين مبلغ به بيش از 200 كلاس ورزشي دسترسي خواهيد داشت.اگر شما هم قصد سفر به دبي را داريد، مي توانيد براي رزرو تور لحظه آخري دبي با همكاران ما در آژانس مسافرتي مهر پرواز تماس بگيريد.

ورزش شبانه

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.